Könyv – Végné Faddi Andrea: Marketing 12 - Marketingkommunikáció – Műszaki Könyvkiadó 2008

Marketing 12 - Marketingkommunikáció
+ 199 pont

Marketing 12 - Marketingkommunikáció

Végné Faddi Andrea

Műszaki Könyvkiadó, 2008

Kötés: papír / puha kötés , 282 oldal

Minőség: jó állapotú antikvár könyv

Leírás: megkímélt, szép állapotban

Kategória: Szolgáltatás

Fülszöveg
A marketing elméleti és gyakorlati ismerete ma már minden gazdasági folyamatban elengedhetetlen, közép- és felsőfokú gazdasági iskolákban pedig alapkövetelmény. A Marketingkommunikáció című könyv minden olyan eszközzel igyekszik bemutatni, mely egy cég, intézmény vagy akár magánszemély kommunikációját elősegítheti, fejlesztheti. Egyaránt szó esik benne a reklámokról, az eladásösztönzésről, a személyes eladásról vagy akár a PR tevékenységről. Foglalkozik még az image, az arculat és a márka szerepével, kialakításával, elmélyítésével is.

További példányok

Végné Faddi Andrea további könyvei