Könyv – Lisa Gansky: Mesh vállalkozások - Miért a megosztásra épülő üzleteké a jövő? – HVG Kiadói Rt. 2011

Mesh vállalkozások - Miért a megosztásra épülő üzleteké a jövő?
+ 99 pont

Mesh vállalkozások - Miért a megosztásra épülő üzleteké a jövő?

Lisa Gansky

HVG Kiadói Rt., 2011

Kötés: papír / puha kötés , 304 oldal

Minőség: jó állapotú antikvár könyv

Leírás: kb 15 oldalon kis filces kiemelésekkel

Kategória: Értékesítés

Ez a termék külső partnernél van raktáron.

Fülszöveg
"A megosztási háló hatására másként törünk be egy piacra, másokkal kötünk partnerségi megállapodást, és máshogyan ösztönözzük az új ügyfeleket arra, hogy csatlakozzanak hozzánk és másként kötelezzük el őket… Aki magáévá teszi a megosztási háló koncepcióját, felismeri, vállalata miként tudja a vevőket ösztönözni egy olyan világban, ahol a dolgokhoz való hozzáférés előnyösebb a tulajdonlásnál." – LISA GANSKY A hagyományos vállalkozások egy egyszerű képlet alapján működnek: hozz létre egy terméket vagy szolgáltatást, add el és szedd be a pénzt! De az elmúlt néhány évben egy alapvetően másfajta modell is gyökeret vert – amelyben a fogyasztóknak több a választási lehetőségük, több eszközzel és több információval, valamint több hatalommal rendelkeznek. Ezt az úttörő vállalkozó, Lisa Gansky mesh vállalkozásoknak nevezi, és elárulja, miért ez fogja uralni a jövőben az üzleti életet. A megosztásra épülő cégek a közösségi médiumokat, a vezeték nélküli hálózatokat és a minden lehetséges forrásból származó adatokat arra használják fel, hogy termékeket és szolgáltatásokat nyújtsanak az embereknek akkor, amikor szükségük van rájuk, anélkül, hogy vállalniuk kellene a tulajdonlással járó terhet és költségeket. Lisa Gansky bemutatja, hogyan lehet jó pénzt keresni, valamint megbízható márkákat és szilárd közösségeket létrehozni azzal, hogy segítünk ügyfeleinknek kevesebb mindent venni, de több mindent használni. Gondoljunk csak a Zipcar robbanásszerű növekedésére! A legújabb technológiát kiaknázva, valamint az autóhasználatot könnyebbé és megfizethetővé téve akkor, amikor szükségünk van rá, ez a fiatal vállalat segít újradefiniálni az egyéni közlekedést. S ezzel mély aggodalommal tölti el meglévő versenytársait. Lisa Gansky megmutatja, hogy ugyanezt a mintát hogyan alkalmazzák a kevésbé ismert, megosztásra épülő cégek, amelyek ágazatok óriási skáláját definiálják újra.