Könyv – Peter Cheverton: A kiemelt ügyfelek meghatározása – Pécsi Direkt Kft. 2005

A kiemelt ügyfelek meghatározása
+ 119 pont

A kiemelt ügyfelek meghatározása

Peter Cheverton

Pécsi Direkt Kft., 2005

Kötés: FŰZVE , 144 oldal

Minőség: jó állapotú antikvár könyv

Leírás: szinte hibátlan állapotban

Kategória: Közgazdaság

Ez a termék külső partnernél van raktáron.

Fülszöveg
Ha már vannak olyan vevői, akikkel kiemelten foglalkozik, talán az aggasztja, hogy a leendő ügyfelek meghatározásának módja nem világos, nem mindenki ért vele egyet vállalatánál, vagy egész egyszerűen csak rossz a folyamat. Esetleg egyáltalán nincs is ilyen folyamat. Ha nem határozza meg kiemelt ügyfeleit, hogy tudná menedzselni őket? Világos, lényegretörő stílusában Peter Cheverton egy 10 lépésből álló folyamatot mutat be a kiemelt ügyfelek kiválasztására. Ismerje meg, hogyan határozhatja meg céljait; hogyan állíthatja össze a kiválasztó csapatot; hogyan alakíthatja ki marketingtervét; hogyan szegmentálhatja a piacot; hogyan határozhatja meg a vevői vonzerőt; hogyan értékelheti, súlyozhatja és rangsorolhatja vevőit; hogyan hajthatja végre a kiválasztást; hogyan kommunikáljon a vevőkkel.

Peter Cheverton további könyvei