Könyv – Peter Cheverton: A márkaimázs felépítése – Alexandra Kiadó 2005

A márkaimázs felépítése
+ 269 pont

A márkaimázs felépítése

Peter Cheverton

Alexandra Kiadó, 2005

Kötés: karton (papír védőborítóval) , 174 oldal

Minőség: jó állapotú antikvár könyv

Leírás: újszerű, szép állapotban

Kategória: Marketing, reklám

Fülszöveg
Jó áron kínálunk egy minőségi terméket, mégsem úgy fogy, ahogy szeretnénk? Esetleg sok a versenytárs? Ez a könyv a fenntartható versenyelőny egyik eszközét, a márkaépítés tapasztalatait osztja meg. Felismerve a kihívást, márkánkat keményen meg kell "dolgoztatnunk". Peter Cheverton útmutatójában tudatosan kevés az elmélet, a hangsúlyt a tettek és a gyakorlat kapja. Megtudhatjuk, hogyan definiáljuk márkánkat; hogyan alkossunk márkamenedzsment stratégiát; hogyan valósítsuk meg terveinket. Emellett reális képet kapunk arról, hogy mire képes a hatékony márkamenedzsment vállalatunkban; miként válhat a márka vállalatunk legértékesebb eszközévé; hogyan tudja eltartani magát a márka anélkül, hogy egy vagyont áldoznánk rá.

További példányok

Peter Cheverton további könyvei