Könyv – Wilhelm Pompl: Turisztikai menedzsment 2 – SpringMed Kiadó 2001

Turisztikai menedzsment 2
+ 584 pont

Turisztikai menedzsment 2

Wilhelm Pompl

SpringMed Kiadó, 2001

Kötés: papír / puha kötés , 320 oldal

Minőség: hibátlan, olvasatlan példány

Kategória: Egyéb

Ez a könyv jelenleg nem elérhető nálunk. Előjegyzéssel értesítést kérhet, ha sikerül beszereznünk egy hasonló példányt. Az értesítő levél után Önnek meg kell rendelnie a könyvet.

Fülszöveg
A vendég érkezésével a falusi turisztikai gazdaságra az ő utazása se nem kezdődött, se nem fog véget érni. A falusi turisztikai gazdaság a kínálatával a tevékenységek összefüggő sorozatán belül helyezkedik el, amelyek összessége határozza meg a turistaút élményét. A specifikus tevékenységek sorozata, amelyekből kialakul a hozzáadott érték az utazással kapcsolatos döntéssel kezdődik, illetve olyan tevékenységekkel, amelyek megelőzik az utazást, kezdve az egyes célállomások imázsának kialakításától az információgyűjtésig és a szolgáltatás lefoglalásáig. Ezután következik az utazás és érkezés a célállomásra, a vendégszeretet bemutatására és információk átadása a célállomásról, ezután következnek a turizmushoz kapcsolódó alapvető szolgáltatások, mint az elszállásolás, étel, ital felszolgálása, különböző programok igénybevétele a célállomáson, vásárlás. Miután véget ért a tartózkodása a célállomáson, a turista újból útra kel haza felé, az pedig hogy a hazaérkezéssel tényleg véget ér-e az utazása, vagy tovább tart az emlékeiben, megállapítható különböző intézkedésekkel és hűségprogramokkal, amivel kötődést kívánunk kialakítani.