Könyv – Al Ries, Jack Trout: Alulról építkező marketing – Bagolyvár Könyvkiadó 1998

Alulról építkező marketing
+ 99 pont

Alulról építkező marketing

Al Ries, Jack Trout

Bagolyvár Könyvkiadó, 1998

Kötés: FŰZVE , 174 oldal

Minőség: hibátlan, olvasatlan példány

Kategória: Marketing, reklám

Ez a könyv jelenleg nem elérhető nálunk. Előjegyzéssel értesítést kérhet, ha sikerül beszereznünk egy hasonló példányt. Az értesítő levél után Önnek meg kell rendelnie a könyvet.

Fülszöveg
AI Ries és Jack Trout harmadik közösen írt könyvét tartja kezében az olvasó. Elsõ könyvük, a Pozicionálás a kommunikációs taktikákról szól. A második, a Marketingháború az üzleti stratégiákról. Az Alulró! építkezõ marketing kapcsolja össze e két területet, de új megközelítésben. A hagyományos elmélet szerint egy marketingkampány tervezésének elsõ lépéseként a felsõ vezetés meghatározza a stratégiát. Ezután választják ki a középvezetõk a megvalósításnál alkalmazott taktikákat. A szerzõk határozottan más véleményen vannak. Meggyõzõ példákkal bizonyítják, hogy ami valóban eredményes, az pontosan ennek fordítottja.