Könyv – Philip Kotler: Marketing management - Elemzés, tervezés, végrehajtás és ellenőrzés – Műszaki Könyvkiadó 1991

Marketing management - Elemzés, tervezés, végrehajtás és ellenőrzés
+ 99 pont

Marketing management - Elemzés, tervezés, végrehajtás és ellenőrzés

Philip Kotler

Műszaki Könyvkiadó, 1991

Kötés: kemény kötés , 625 oldal

Minőség: jó állapotú antikvár könyv

Leírás: gerinc mentén kissé kopottas, stabil könyvtest, néhány oldalon ceruzás aláhúzásokkal

Kategória: Marketing, reklám

Fülszöveg
Philip Kotler könyve alapmű mindazok számára, akik fejleszteni kívánják marketingismereteiket. A legkeresettebb marketingtankönyv Európában és Észak-Amerikában - a megelőző kiadások tapasztalatai alapján ugyanígy Magyarországon is - az ismeretanyag mélysége, a gyakorlati marketingproblémák megoldására irányuló szemlélete, és a kitűnő, olvasmányos stílusa miatt.

További példányok

Philip Kotler további könyvei