Fülszöveg Egy objektumorientált rendszer egymással kommunikáló objektumok összessége, ahol minden objektumnak megvan a jól meghatározott feladata. Könyvemet alapvetően négy (3+1) objektum típusra építettem: > Először egy felhasználói interfészt (ablakot) készítünk, hiszen nincs értelme az információ tárolásának, ha nem nézhetjük azt meg. > Ezután megalkotjuk a kontroll objektumot, hiszen az objektumokat csak vezérléssel tudjuk működésbe hozni (lásd címlap). > Alcím: UML; Turbo Pascal; C++ Majd kifejlesztünk egy implementációs objektumot, a konténert, amely különböző típusú objektumok tárolásához és karbantartásához ért": abba akár ablakokat, akár információhordozó objektumokat bedobálhatunk", majd az elemek közt tetszés szerint válogathatunk. > Végül az információhordozó, illetve egyed objektumokat is bekapcsoljuk a vérkeringésbe: így a háttérben működő", adatokat tároló objektumokat is manipulálhatjuk.