Könyv – Kenesei Zsófia; Kolos Krisztina: Szolgáltatásmarketing és -menedzsment – Alinea Kiadó 2007

Szolgáltatásmarketing és -menedzsment
+ 299 pont

Szolgáltatásmarketing és -menedzsment

Kenesei Zsófia; Kolos Krisztina

Alinea Kiadó, 2007

Kötés: kemény kötés , 400 oldal

Minőség: jó állapotú antikvár könyv

Leírás: Ceruzás kiemelések kb a könyv harmadában.

Kategória: Marketing, reklám

Ez a könyv jelenleg nem elérhető nálunk. Előjegyzéssel értesítést kérhet, ha sikerül beszereznünk egy hasonló példányt. Az értesítő levél után Önnek meg kell rendelnie a könyvet.

Fülszöveg
A szerzők a Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Karának egyetemi docensei, évek óta a szolgáltatásmarketing és -menedzsment elismert oktatói, kutatói, tanácsadói.