Könyv – Tóth Tamás: Nemzetközi marketing – Akadémiai Kiadó 2008

Nemzetközi marketing
+ 119 pont

Nemzetközi marketing

Tóth Tamás

Akadémiai Kiadó, 2008

Kötés: kemény kötés , 304 oldal

Minőség: jó állapotú antikvár könyv

Kategória: Egyéb

Ez a könyv jelenleg nem elérhető nálunk. Előjegyzéssel értesítést kérhet, ha sikerül beszereznünk egy hasonló példányt. Az értesítő levél után Önnek meg kell rendelnie a könyvet.

Fülszöveg
Ma már szinte minden vállalat a nemzetközi színtéren versenyez, még akkor is , ha termékei soha nem hagyják el az ország határait. Ezért a nemzetközi gazdasági környezet, a nemzetközi piacok, az új marketingmegoldások ismerete szinte kötelező minden üzletember számára. A munka átfogó ismeretek ad a piacok nemzetközi változásairól, a nemzetközi marketing gyorsan változó környezetéről, az ideális marketingmix kialakításának és megvalósításának nehézségeiről, valamint a lehetséges megoldási módozatairól. A könyvet nem csak az értékesítés körében, hanem bármely más területen (termelés, kutatás, humánerőforrás- menedzsment stb.) dolgozó szakembereknek is ajánlom.

Tóth Tamás további könyvei