Könyv – Rekettye Gábor; Fojtik János: Nemzetközi marketing – Dialóg Campus 2009

Nemzetközi marketing
+ 149 pont

Nemzetközi marketing

Rekettye Gábor; Fojtik János

Dialóg Campus, 2009

Kötés: PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT , 310 oldal

Minőség: jó állapotú antikvár könyv

Kategória: Marketing, reklám

Fülszöveg
"Ez a munka az 1994-ben megjelent - és azóta többször újra kiadott - Nemzetközi marketing című könyvemnek javított és továbbfejlesztett változata. (...) A könyv szerkezete lényegében nem változott. Az első hat fejezet a nemzetközi marketing fogalmi körének bemutatása után a nemzetközi környezetet, a külpiaci megjelenés módozatait, a globalizációt és a reá adható stratégiai válaszokat tárgyalja. Az utolsó négy fejezet pedig a marketing-eszközrendszer nemzetközi alkalmazását mutatja be. A szövegben végrehajtott változtatások a könnyebb megértést szolgálják, a nagyszámú adat, szemelvény és melléklet pedig a gyakorlati példákkal segíti a megértést." (Rekettye Gábor)

További példányok

Rekettye Gábor; Fojtik János további könyvei