Könyv – Tonk Emil: Üzleti patika 1. (hasznos alap TONKönyv üzletembereknek) – Stúdium Könyvkiadó 2004

Üzleti patika 1. (hasznos alap TONKönyv üzletembereknek)
+ 269 pont

Üzleti patika 1. (hasznos alap TONKönyv üzletembereknek)

Tonk Emil

Stúdium Könyvkiadó, 2004

Kötés: papír / puha kötés , 416 oldal

Minőség: jó állapotú antikvár könyv

Leírás: megkímélt, szép állapotban, szerző által dedikálva

Kategória: Marketing, reklám

Ez a könyv jelenleg nem elérhető nálunk. Előjegyzéssel értesítést kérhet, ha sikerül beszereznünk egy hasonló példányt. Az értesítő levél után Önnek meg kell rendelnie a könyvet.

Fülszöveg
A „jó válaszok” könyve, Mindazoknak, akik a versenypiacon megoldásokat keresnek arra, hogyan tarthatják meg piaci pozíciójukat, hogyan növelhetik üzleti forgalmukat, akik tudni szeretnék, mi az a személyes hozzáadott érték, amely nem kerül pénzbe, de rengeteget számít a cég üzleti eredményességében.Nagy várakozás előzte meg a Tonk Emil első könyvének megjelenését, amely több mint 30 év tapasztalatát foglalja össze – többek között olyan égető kérdésekre válaszolva, mint:1. Mire figyeljünk a személyes és telefonos kommunikáció során? 2. Mi a személy szerepe a vállalati kommunikációs fronton? 3. Hogyan védjük meg árainkat az üzleti tárgyaláson? 4. Hogyan kezeljük a felmerülő kifogásokat? 5. Hogyan zárjunk le ügyesen egy tárgyalást? 6. Mit tehet egy vállalat az olcsóbb és/vagy erősebb versenytársakkal? 7. Hogyan tudja megőrizni a piaci előnyöket, amikor újabb szereplők jelennek meg a versenyben? 8. Hogyan bánjunk az ügyfelekkel annak érdekében, hogy egy stabil vevőkör alakulhasson ki?A könyv kizárólag a gyakorlatról szól. A megértést rengeteg humoros anekdota, vicc és illusztráció segíti. A kérdés-felelet – forma lehetővé teszi, hogy ha megfogalmazódik bennünk egy kérdés, akkor tálcán megkapjuk a választ. Ha olyan problémával találkozunk, amelyre nincs jó megoldásunk, bármikor fellapozhatjuk a könyvet, hogy olyan módszereket találjunk, amelyeket már másnap alkalmazhatunk, melyekkel már másnap eredményeket érhetünk el.A sikeres üzletembereket megerősíti, hogy jó úton haladnak. Az új megközelítés alternatívákat és biztonságot nyújt arra az esetre, ha a megszokott megoldások nem a megfelelő, elvárt eredményt hozzák. Az olvasónak nem kell évekig gondolkodni azon, hogyan találhatja meg az üzleti növekedés forrását, ezt a szerző megtette helyette. Egyszerűen le kell venni a könyvet a polcról, és felütni a megfelelő helyen.Az Üzleti Patikában megtalálható tárgyalási és kommunikáció ismeretek nélkülözhetetlenek minden értékesítési és kereskedelmi területen dolgozó üzletember, üzletkötő, hálózatépítő számára, akik cégeket képviselnek, és cégek nevében tárgyalnak árakról, feltételekről.

Tonk Emil további könyvei