Könyv – Rekettye Gábor: Értékteremtés a marketingben – Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó 1999

Értékteremtés a marketingben
+ 99 pont

Értékteremtés a marketingben

Rekettye Gábor

Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó, 1999

Kötés: papír / puha kötés , 211 oldal

Minőség: jó állapotú antikvár könyv

Leírás: kopott borítószélek; gyűrődött borítósarkak; kb 20 oldalon ceruzás aláhúzások

Kategória: Marketing, reklám

Ez a könyv jelenleg nem elérhető nálunk. Előjegyzéssel értesítést kérhet, ha sikerül beszereznünk egy hasonló példányt. Az értesítő levél után Önnek meg kell rendelnie a könyvet.

Fülszöveg
A szerző a marketing egyik fontos területének, a termékpolitikának a bemutatásával járul hozzá a magyar marketing-szakirodalom bővítéséhez. A marketing-eszközrendszer nagy négyesének -- a termék, az ár, az értékesítés helye, a piacbefolyásolás -- az első tagjával, a tágan értelmezett termékkel foglalkozik. A megközelítése piac- és értékcentrikus. Kiindulási alapja az a helytálló szemlélet, hogy a vállalkozások akkor lehetnek sikeresek a piacon, ha a termékek fejlesztését, a kínálat tervezését és menedzselését a piac, a vevők értékítélete vezérli, ha a vállalkozás a kínálattal mindig értéket tud teremteni a fogyasztók és a felhasználók számára. A kötet tankönyvként, valamint a gyakorlati életben szakkönyvként is használható.