Könyv – Paul Garrison: Exponenciális marketing – HVG Könyvek kiadó 2006

Exponenciális marketing
+ 220 pont

Exponenciális marketing

Paul Garrison

HVG Könyvek kiadó, 2006

Kötés: KEMÉNYTÁBLA, VÉDŐBORÍTÓ , 240 oldal

Minőség: hibátlan, olvasatlan példány

Kategória: Marketing, reklám

Ez a könyv jelenleg nem elérhető nálunk. Előjegyzéssel értesítést kérhet, ha sikerül beszereznünk egy hasonló példányt. Az értesítő levél után Önnek meg kell rendelnie a könyvet.

Fülszöveg
Az Exponenciális Marketing nem egy gyökeresen új marketing szemlélet, inkább kibővíti a jelenlegi szemléletet a marketingnek az üzleti tervek megvalósulása során a szervezetekre gyakorolt egyre (azaz exponenciálisan) bővülő hatásának elemzésével. Fantasztikus dolog egy változást irányítani, de egyben magányos is a vezető. Egyedül azonban nem igazán lehet jelentős változásokat véghezvinni, szükség van a többiek segítségére is, és épp ebben rejlik az exponenciális marketing igazi ereje: bevonni másokat is az üzleti elképzelés megvalósításába. A könyv ezt a marketing szemléletet hivatott bemutatni.