Könyv – David Ogilvy: Ogilvy a reklámról – Park Kiadó 1990

Ogilvy a reklámról
+ 119 pont

Ogilvy a reklámról

David Ogilvy

Park Kiadó, 1990

Kötés: papír / puha kötés , 223 oldal

Minőség: jó állapotú antikvár könyv

Leírás: kopottas borítósarkak

Kategória: Marketing, reklám

Ez a termék külső partnernél van raktáron.

Fülszöveg
David Ogilvy, "az amerikai reklámipar mágusa" (Time), számos világhírű reklámkampány (Rolls-Royce, Schweppes, Schell, stb.) szellemi atyja és irányítója elárulja nekünk: : hogyan lehet állást szerezni egy reklámügynökségnél, : hogyan lehet olyan reklámot csinálni, amely sebes kattogásra készteti a pénztárgépet, : hogyan kell megírni egy jó reklámszöveget és rábírni az embereket, hogy el is olvassák, : a tévéreklámok közül melyik az a 12 fajta, amelyik eladja az árut, és melyik az a négy, amelyik nem, : hogy kell-e szex a reklámban, és még sok minden mást" Mindezt brutális őszinteséggel és csípős szellemességgel.