Könyv – Malcolm McDonald: A megfelelő marketingterv elkészítése - Nélkülözhetetlen útmutató marketingtervezéshez – Alexandra Kiadó 2005

A megfelelő marketingterv elkészítése - Nélkülözhetetlen útmutató marketingtervezéshez
+ 119 pont

A megfelelő marketingterv elkészítése - Nélkülözhetetlen útmutató marketingtervezéshez

Malcolm McDonald

Alexandra Kiadó, 2005

Kötés: papír / puha kötés , 198 oldal

Minőség: jó állapotú antikvár könyv

Leírás: kb 40 oldalon ceruzás aláhúzások

Kategória: Marketing, reklám

Fülszöveg
Marketingtervei alapjában véve jól mutatnak, de úgy látszik, nem érik el célkitűzéseiket? Az eredmények alapján elégedetlen? Akarja tudni, hol hibázza el? Szeretne olyan marketingterveket összeállítani, amelyek eredményt hoznak? Ha igen, e műre van szüksége. A kalauz sodró lendületű és provokatív, de feszesre szabott. Nincsenek benne sem közhelyek, sem konyhakész megoldások. Vannak ellenben komoly, izzasztó tesztek és feladatok, amelyek képessé teszik önt annak elemzésére, miért nem működnek a marketingtervei, s mit is kell tennie, hogy biztosan működjenek. Itt megtalál mindent, amire szüksége van, többek között: miként illeszkedik a marketingtervezés a vállalati tervezésbe; mit kellene tartalmaznia a marketingtervezés folyamatának; miként definiálja még a tervezés előtt a piacokat és a szegmenseket; mit kell a tervnek tartalmaznia; a marketing-célkitűzések és a -stratégiák megfogalmazásáról; az értékesítési, reklám-, eladásösztönzési, elosztási és vevőszolgálati stratégiákról; miként tegye marketingtervét működőképessé.

További példányok