Könyv – Dr. Lóth László: Marketing, protokoll és üzleti kommunikáció - tankönyv a biztosításközvetítői képzés hallgatóinak – Budapest 2004

Marketing, protokoll és üzleti kommunikáció - tankönyv a biztosításközvetítői képzés hallgatóinak
+ 369 pont

Marketing, protokoll és üzleti kommunikáció - tankönyv a biztosításközvetítői képzés hallgatóinak

Dr. Lóth László

Budapest, 2004

Kötés: papír / puha kötés , 201 oldal

Minőség: hibátlan, olvasatlan példány

Kategória: Kommunikáció, tárgyalástechnika

Ez a könyv jelenleg nem elérhető nálunk. Előjegyzéssel értesítést kérhet, ha sikerül beszereznünk egy hasonló példányt. Az értesítő levél után Önnek meg kell rendelnie a könyvet.

Fülszöveg
Előszó A biztosítási üzletkötők képzésének szakképzési előírásait törvények és rendeletek határozzák meg. A képzés célja, hogy ezeknek érvényt szerezzen, és a közvetítőket felkészítse arra a szakképesítési vizsgára, amellyel a biztosítási törvénynek megfelelően igazolják a követelményrendszernek megfelelő felkészültségüket. A Pénzügyminisztérium a szakképesítéssel ellátandó munkaterület jellemzőit az alábbiak szerint rögzíti: A biztosításközvetítő a biztosítási termék iránti igény felkeltésével és tudatosításával közvetíti cége, az egész biztosítási szakma és saját személyes imázsát az ügyfelekhez. Felméri az ügyfelek biztosítási szükségleteit, számukra a legmegfelelőbb szolgáltatásokat ajánlja. A biztosításközvetítő a biztosítási értékesítési folyamatot teljes egészében átlátja, védi a biztosított és saját társasága érdekeit, rendszeres kapcsolatot tart az ügyfelekkel, elkötelezett a folyamatos szakmai képzés iránt. Bizalmat kelt a biztosítás és intézményei iránt. A biztosításközvetítő biztosítási ügynök, biztosítási alkusz, vezérügynök és ügyfélszolgálatos munkakörben foglalkoztatható. Ebben a feladatkörben tájékoztatja a leendő ügyfeleket, felkelti a biztosítás iránti igényt, bemutatja a biztosítási termékeket, az ügyfél rendelkezésére bocsát minden olyan információt, amelyek ahhoz szükségesek, hogy az ügyfél megalapozott döntést hozhasson az adott termékkel kapcsolatban, a megbízó társasághoz közvetíti az ügyfelek által tett ajánlatokat, segíti az ügyfeleit a biztosításokkal kapcsolatos egyéb teendőik intézésében.