Könyv – Végné Faddi Andrea: Marketing ​12. osztály - Marketingkommunikáció, kommunikációs politika – Műszaki Könyvkiadó 2008

Marketing ​12. osztály - Marketingkommunikáció, kommunikációs politika
+ 265 pont

Marketing ​12. osztály - Marketingkommunikáció, kommunikációs politika

Végné Faddi Andrea

Műszaki Könyvkiadó, 2008

Kötés: papír / puha kötés , 282 oldal

Minőség: jó állapotú antikvár könyv

Leírás: fóliába kötve; névbeírás; ezenkívül hibátlan

Kategória: Marketing, reklám

Ez a termék külső partnernél van raktáron.

Fülszöveg
Második kiadás - Ismertető: A marketing elméleti és gyakorlati ismerete ma már minden gazdasági folyamatban elengedhetetlen, közép- és felsőfokú gazdasági iskolákban pedig alapkövetelmény.A Marketingkommunikáció című könyv minden olyan eszközt igyekszik bemutatni, mely egy cég, intézmény vagy akár magánszemély kommunikációját elősegítheti, fejlesztheti. Egyaránt szó esik benne a reklámokról, az eladásösztönzésről, a személyes eladásról vagy akár a PR-tevékenységről. Foglalkozik még az image, az arculat és a márka szerepével, kialakításával, elmélyítésével is.Az író, a lentebb ajánlott külön kötetben tárja elénk az alapvető marketingeszközök elméleti és gyakorlati ismeretanyagát A marketing alapjai címmel. A két kötet külön is kerek egész, de együtt szerves egységet alkotnak, ezért ajánlom mindenki számára mindkét könyv olvasását, forgatását._Marczell Viktória, a főiskolai adjunktus, a Magyar Marketing Szövetség etikai bizottságának tagja, a könyv lektora. - További ismertető/ízelítő: "Belelapozás".

Végné Faddi Andrea további könyvei