Könyv – Simon; Sajtos László; Hofmeister-Tóth Ágnes: A fogyasztói elégedettség – Alinea Kiadó 2003

A fogyasztói elégedettség
+ 349 pont

A fogyasztói elégedettség

Simon; Sajtos László; Hofmeister-Tóth Ágnes

Alinea Kiadó, 2003

Kötés: kemény kötés , 278 oldal

Minőség: jó állapotú antikvár könyv

Leírás: hátsó borítón benyomódás

Kategória: Társadalompolitika

Ez a könyv jelenleg nem elérhető nálunk. Előjegyzéssel értesítést kérhet, ha sikerül beszereznünk egy hasonló példányt. Az értesítő levél után Önnek meg kell rendelnie a könyvet.

Fülszöveg
A fogyasztói elégedettség napjaink üzleti gyakorlatának egyik legaktuálisabb kérdése. A marketingkutatások eredményei azt mutatják, hogy a meglevő ügyfél megtartása általában sokkal kevesebb költséggel jár, mint egy új ügyfél megszerzése. Bár az elégedettség és a vevői hűség között bonyolult a kapcsolat, a vevők többsége hűségessé tehető, ami a vállalatok számára pénzügyi előnyökkel jár. A piaci verseny, a fogyasztókért folytatott harc élesedése a hazai piacokon is egyre jellemzőbb. Az ügyfél- és fogyasztómegtartás, a lojális ügyfelek számának növelése és az ügyfelek elégedettségével való törődés a magyar vállalati gyakorlatban is egyre fontosabbá válik. A könyv az elégedettségi fogalomkör bemutatásán túl foglalkozik az elégedettség mérhetőségével, a mérés elméletével és gyakorlati megvalósításával, s ismerteti az empirikus tapasztalatokat is. A könyvet az elméleti és gyakorlati szakemberek mellett a gazdasági egyetemek és főiskolák hallgatóinak ajánljuk.