Könyv – Kápolnai András; Nemeslaki András; Pataki Róbert: E-business stratégia vállalati felsővezetőknek – Aula Kiadó 2002

E-business stratégia vállalati felsővezetőknek
+ 139 pont

E-business stratégia vállalati felsővezetőknek

Kápolnai András; Nemeslaki András; Pataki Róbert

Aula Kiadó, 2002

Kötés: kemény kötés , 166 oldal

Minőség: jó állapotú antikvár könyv

Kategória: Közgazdaság, üzlet

Ez a könyv jelenleg nem elérhető nálunk. Előjegyzéssel értesítést kérhet, ha sikerül beszereznünk egy hasonló példányt. Az értesítő levél után Önnek meg kell rendelnie a könyvet.

Fülszöveg
"...Magam sokat tanultam e könyvből. ...konkrét szövege kiemeli a napjainkban örvendetesen nagy számban megjelenő üzleti szakkönyvek sorából. A vonatkozó szakirodalom ha nem is teljes, de jelentős részének ismeretében meg merem kockáztatni, hogy a könyv nemzetközi szinten is az élvonalhoz tartozik." Chikán Attila BKÁE Rektor Mi a véleménye az elmúlt másfél év technológiai fejlődése az Internet alapú megoldások megjelenése hozott-e valami újat, vagy csak egy fellángolás volt? "A fellángolás az egy jó szó, nagyon szemléletes. Úgy gondolom, hogy ez egy fellángolás volt, amelynek van utóélete, ugyanis amikor valaki tüzet gyújt, akkor először nagy lángot csinál, s miután tüzet fog az éghető anyag, a tűz már terjedhet tovább." Drajkó László Axelero Vezérigazgató Ön hogyan látja a magyar gazdaság helyzetét, a gazdasági szereplők alkalmazkodását az új Internetes technológiák megjelenésének kapcsán? "Magyarországon az e-business megjelenése a technológia túlértékelését hozta magával... Ugyanakkor a gazdaság szereplői eddig nem voltak és még ma sincsenek felkészülve a ténylegesen hatékony megoldások befogadására." Katona Kálmán Magyar Villamos Művek Vezérigazgató Az Internet láz eredményezte "dotkom" cégek és azok elmúlt másfél évben tapasztalható válsága milyen hatással volt a magyar gazdaság szereplőire? "...Tisztán kell látni, hogy e mögött azért a világgazdaság már érezhető problémái is meghúzódtak, amelyek a "dotkom"-os ügyön keresztül kaptak valami publicitást. Magyarországon e háttér problémák megjelenését érzem inkább kritikusnak semmint az Internetes vállalkozások hanyatlását. Az ilyen vállalkozások egyszerűen reális alapokon kell, hogy megméretessenek a jövőben." Széles Gábor Videoton Vezérigazgató