Könyv – William A. Cohen: Marketingtervezés – Akadémiai Kiadó 2010

Marketingtervezés
+ 649 pont

Marketingtervezés

William A. Cohen

Akadémiai Kiadó, 2010

Kötés: papír / puha kötés , 432 oldal

Minőség: jó állapotú antikvár könyv

Leírás: alul foltos lapélek

Kategória: Marketing, reklám

Ez a könyv jelenleg nem elérhető nálunk. Előjegyzéssel értesítést kérhet, ha sikerül beszereznünk egy hasonló példányt. Az értesítő levél után Önnek meg kell rendelnie a könyvet.

Fülszöveg
William Cohen könyve a marketingtervezés témakörének egyik kiemelkedő alkotása. A szerző ragyogóan tiszta és logikával és közérthető stílusban mutatja be a marketingtervek elkészítésének folyamatát éppúgy, mint az egyes lépések tartalmi elemeit. A kiadvány tartalmazza azokat az ismereteket, módszereket és szempontokat, amelyekre építve egy vállalkozás sikeresen megvalósítható marketingtervet alkothat.