Könyv – Kiss Mariann: Alapmarketing – Akadémiai Kiadó 2014

Alapmarketing
+ 250 pont

Alapmarketing

Kiss Mariann

Akadémiai Kiadó, 2014

Kötés: papír / puha kötés , 220 oldal

Minőség: jó állapotú antikvár könyv

Leírás: kb a fél könyv filccel kiemelve

Kategória: Közgazdaság, üzlet

Ez a könyv jelenleg nem elérhető nálunk. Előjegyzéssel értesítést kérhet, ha sikerül beszereznünk egy hasonló példányt. Az értesítő levél után Önnek meg kell rendelnie a könyvet.

Fülszöveg
A két megjelent kötet újszerű, tanfolyamot nem igénylő alapmarketing tankönyv és munkafüzet mind önképzésre, mind pedig szervezett oktatás kereteiben történő felhasználásra alkalmas. Középiskolai szakképzésben és főiskolai-egyetemi alapképzésben kitűnően alkalmazható. Kiss Mariann korábban bestsellerré vált marketing tankönyvének és példatárának egyenes folytatása, továbbfejlesztett változata most megjelent két könyvünk. A könyv bemutatja a marketing alapkategóriáit és összefüggéseit a jelenlegi piaci viszonyok között. Tárgyalja a marketingmenedzsment folyamatát. Részletesen vizsgálja a marketing-mix részeit, elemzi az egyes tényezőket (termék, ár, értékesítés, reklám). A Példatár gyakorlati példák és alkalmazások segítségével dolgozza fel az elméleti ismereteket.