Könyv – Piskóti-Dankó-Schupler: Régió- és településmarketing – Miskolc 1997

Régió- és településmarketing
+ 95 pont

Régió- és településmarketing

Piskóti-Dankó-Schupler

Miskolc, 1997

Kötés: kemény kötés , 362 oldal

Minőség: jó állapotú antikvár könyv

Leírás: karcos borító; koszolódott lapélek

Kategória: Egyéb

Ez a könyv jelenleg nem elérhető nálunk. Előjegyzéssel értesítést kérhet, ha sikerül beszereznünk egy hasonló példányt. Az értesítő levél után Önnek meg kell rendelnie a könyvet.

Fülszöveg
A legfontosabb hazai és nemzetközi szakirodalom feldolgozásával, valamint számos magyar kezdeményezés és külföldi régió, város példájának bemutatásával született meg a régió- és településmarketing, röviden RTM, amely földrajzi területek, helyek marketingjét jelenti. A szerzők közreműködésével az ország különböző régióiban, megyéiben, kistérségeiben, városaiban született számos tanulmány alapján alakult ki az alábbi témák elméleti összegzése: - a regionális turisztikai koncepció és stratégia, - a megyei területfejlesztési koncepció, - a termékpiaci marketing, - PR stratégia, - a vállalkozási övezet, - az ipari park, - a kiállítás- és vásárközpont létrehozásának megvalósíthatósági tanulmánya, - és a városfejlesztési stratégia megvalósítása emelhető ki. Ezen kívül beépültek a könyvbe a térségi agrárfejlesztési stratégiák legfontosabb megállapításai, tapasztalatai is. A könyvet egy átfogó esettanulmány kíséri, ahol egy kitalált régió marketingjének tervezése és realizálása történik.