Könyv – Gyöngyösy Zoltán: Stratégia, Termékpolitika, Termékdesign – Akadémiai Kiadó 2005

Stratégia, Termékpolitika, Termékdesign
+ 249 pont

Stratégia, Termékpolitika, Termékdesign

Gyöngyösy Zoltán

Akadémiai Kiadó, 2005

Kötés: kemény kötés , 181 oldal

Minőség: hibátlan, olvasatlan példány

Kategória: Marketing, reklám

Ez a könyv jelenleg nem elérhető nálunk. Előjegyzéssel értesítést kérhet, ha sikerül beszereznünk egy hasonló példányt. Az értesítő levél után Önnek meg kell rendelnie a könyvet.

Fülszöveg
A könyv bemutatja a vállalati stratégia szerepét a vállalkozás jövőjének megalapozásában. Bizonyítja, hogy a termékpolitika kialakításának, illetve a terméktervezésnek központi, meghatározó szerepe van a vállalati stratégia megvalósításában. A komplex és integrált termékkoncepció kialakítása marketingfunkció a vállalatban. Ez biztosítja a piaci orientációt, a kívánt versenyhelyzet elérését. Olyan modellt és módszertant mutat be, amely épít az elméleti eredményekre, azoknak egyfajta szintézisét adja, továbbá a vállalatnál eszközként, gyakorlati módszerként is sikeresen alkalmazható a versenyképesség színvonalának feltárásához és eredményes fejlesztéséhez. A marketing irányította termékfejlesztés és termékszerkezet-alakítás egyben a stratégiai feladat megoldását is jelenti, mivel számol a piaci pozicíók, a műszaki-technikai színvonal, a gazdasági hatékonyság, valamint a humán pozíciók összehangolásával és fejlesztésével.