Könyv – Smith, J. Walker, Clurman, Ann: Generációk, márkák, célcsoportok – Geomédia Kiadói Rt. 2003

Generációk, márkák, célcsoportok
+ 149 pont

Generációk, márkák, célcsoportok

Smith, J. Walker, Clurman, Ann

Geomédia Kiadói Rt., 2003

Kötés: papír / puha kötés , 326 oldal

Minőség: hibátlan, olvasatlan példány

Kategória: Marketing, reklám

Ez a könyv jelenleg nem elérhető nálunk. Előjegyzéssel értesítést kérhet, ha sikerül beszereznünk egy hasonló példányt. Az értesítő levél után Önnek meg kell rendelnie a könyvet.

Fülszöveg
Ajánljuk mindenkinek, aki szeretne többet tudni a generációk viselkedéséről és fogyasztási szokásairól: marketing- és reklámszakembereknek, piackutatóknak és márkamenedzsereknek. A hatvanas évek végének Amerikájában egy új nemzedék érte el a felnőttkort és alaposan felkavarta a piac állóvizét. Természetesen korábban is történtek kisebb irányváltások a fogyasztói magatartásban, de messze nem olyan mélyek és érthetetlenül összetettek, mint amelyek a hatvanas években kezdődtek: amelyek alapjaiban rengették meg a hagyományos fogyasztói márkahűséget. Az iparág vezetői egyszerre légüres térben találták magukat, fogalmuk sem volt, hogyan és merre tovább.