Könyv – Rekettye Gábor, Tóth Tamás, Malota Erzsébet: Nemzetközi marketing – Akadémiai Kiadó 2015

Nemzetközi marketing
+ 499 pont

Nemzetközi marketing

Rekettye Gábor, Tóth Tamás, Malota Erzsébet

Akadémiai Kiadó, 2015

Kötés: papír / puha kötés , 473 oldal

Minőség: hibátlan, olvasatlan példány

Kategória: Marketing, reklám

Ez a könyv jelenleg nem elérhető nálunk. Előjegyzéssel értesítést kérhet, ha sikerül beszereznünk egy hasonló példányt. Az értesítő levél után Önnek meg kell rendelnie a könyvet.

Fülszöveg
Örömmel ajánlom Rekettye Gábor, Tóth Tamás és Malota Erzsébet könyvét minden olyan olvasónak, akit érdekel a marketing és annak nemzetközi vetülete. Nekem, aki japán vagyok, de Budapesten élek és dolgozom, természetes, hogy ismerjem a nemzetközi környezetet, a kultúrák, az üzleti-, és marketingszokások közötti különbségeket. Ezt a nemzetközi affinitást azonban nem is olyan könnyű megszerezni. A szerzők könyve sokat segíthet az olvasónak abban, hogy részletes és friss képet kapjon a nemzetközi gazdaságban végbemenő folyamatokról, valamint az azokhoz való marketingalkalmazkodás feltételeiről és eszközeiről. Rekettye Gábor öt évet élt és dolgozott Japánban, éppen ezért otthonosan mozog az ázsiai, távol-keleti környezetben is. Ez, valamint az ő és szerzőtársainak kutatói, szerzői múltja garancia arra, hogy az olvasók értékes könyvet vehessenek kezükbe. Morita Tsuneo a Tateyama R || D Europe Ltd. vezérigazgatója, volt egyetemi tanár, Hosei Egyetem, Tokió