Könyv – Eszes István; Bányai Edit: Online marketing – Műszaki Könyvkiadó 2002

Online marketing
+ 159 pont

Online marketing

Eszes István; Bányai Edit

Műszaki Könyvkiadó, 2002

Kötés: CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS , 176 oldal

Minőség: jó állapotú antikvár könyv

Leírás: ceruzás aláhúzásokkal

Kategória: Marketing, reklám

Ez a könyv jelenleg nem elérhető nálunk. Előjegyzéssel értesítést kérhet, ha sikerül beszereznünk egy hasonló példányt. Az értesítő levél után Önnek meg kell rendelnie a könyvet.

Fülszöveg
Az Online marketing hiánypótló mű: magyar nyelven foglalja össze és rendszerezi a terület elméleti és módszertani kérdéseit. Elsősorban a gazdasági felsőoktatás hallgatói számára ajánljuk, de haszonnal forgathatják az Internet alapú üzleti vállalkozások iránt érdeklődők is. A könyv megjelenésével egy időben létrehozzuk az Interneten a könyv honlapját a www.onlinemark.hu címen. Ezen a csatornán friss és kiegészítő információkat (hírek, irodalom, további linkek) juttatunk el olvasóinkhoz. Oktató kollégáinknak olyan módszertani és oktatási segédleteket (esettanulmányok, vizsgaanyagok, prezentációk) kínálunk - térítésmentesen -, melyet jól tudnak hasznosítani tevékenységük során.