Könyv – Bruce I. Newman: Politikai marketing mint kampánystratégia – Bagolyvár Könyvkiadó 2000

Politikai marketing mint kampánystratégia
+ 499 pont

Politikai marketing mint kampánystratégia

Bruce I. Newman

Bagolyvár Könyvkiadó, 2000

Kötés: papír / puha kötés , 183 oldal

Minőség: jó állapotú antikvár könyv

Kategória: Közgazdaság

Ez a termék külső partnernél van raktáron.

Fülszöveg
Megnyerni a választók szimpátiáját - ez minden párt és politikus alapvetõ törekvése. A Politikai marketing mint kampánystratégia szemléletesen ismerteti: a politikai környezetben lejátszódó változások miként kényszerítenék a jelölteket arra, hogy olyan tanácsadókra támaszkodjanak, akik megértették a marketingszempontú megközelítés fontosságát. Bemutatja, miként teszik "piacképessé" a jelölteket. és hogyan alkalmazzák azokat a kifinomult technikákat, amelyeket a marketingszakértõk használnak Összefoglalja a pozicionálás a közvélemény - kutatás, a fókusz - csoportok, a direct mail, az ingyenesen hívható telefonvonalak, a politikai tévéreklámok és más befolyásolási módszerek integrált használatát, helyét és szerepét a választási folyamatban.