Könyv – Kevin Hogan: A meggyőzés tudománya – Danvantara Kiadó 2008

A meggyőzés tudománya
+ 199 pont

A meggyőzés tudománya

Kevin Hogan

Danvantara Kiadó, 2008

Kötés: papír / puha kötés , 208 oldal

Minőség: jó állapotú antikvár könyv

Leírás: lapszéleken néhány ceruzás jelölés, megkímélt könyvtest

Kategória: Egyéb

Ez a könyv jelenleg nem elérhető nálunk. Előjegyzéssel értesítést kérhet, ha sikerül beszereznünk egy hasonló példányt. Az értesítő levél után Önnek meg kell rendelnie a könyvet.

Fülszöveg
Párosítva a leghatásosabb tradicionális meggyőzéstechnikákkal, e könyv egyszerű, tömör, gyakorlati összefoglalóját adja a dolgok működésének, illetve kudarcba fulladásának. Az üzletemberek, marketing szakemberek és bárki, aki abból él, hogy másokat meggyőzzön, nem hivatkozhat ezután a legújabb, leghatásosabb eszközök és taktikák hiányára, mert ez a mű mindezeket tartalmazza. Mindezt forradalmian új rendszerbe szedve, s ez által megtanulunk kevesebb, mint nyolc perc alatt bárkit eljuttatni az „igen” válaszig. Új ötletek, technikák gazdag tárházával, a meggyőzőképesség soha eddig fel nem fedett titkaival, a Meggyőzés tudománya megmutatja, hogyan kell: - meggyőző külsővel megjelenni, hatásos és erőteljes testbeszéd üzeneteket küldeni illetve fogadni, a vonzerőt a maximálisra fokozni, elérni, hogy a másik ember jól érezze magát beszélgetés közben, kérdések alapján kideríteni beszélgetőtársam vágyait, szükségleteit és szokásait, titkos eszközökkel gyorsan, hiteles képet festeni magamról, meggyőzni partnerem a „nem” negatív következményeiről, állhatatosnak – de nem zavaróan bosszantónak – lenni. A Meggyőzés tudománya a leghatásosabb technikák mögött feltárja a szigorú tudományt is – miként hat a környezet a hallgatóra, hogyan alakítanak ki szokásokat és rutint az emberek (hogyan lehet ezekről leszoktatni őket), hogyan működik a tudatos és tudatalatti elme. Ez a könyv több mint egyszerű könyv az eladás mesterségéről, ez a könyv megváltoztatja a kommunikációt a legegyszerűbb emberektől kezdve, az ügyfelekkel, a családtagokon át, a barátokkal bezárólag. A meggyőzőképesség Szent Grálját tartja kezében az olvasó – a „nem” „igenné” változtatásának bizonyított eljárását.