Könyv – Dan Schawbel: Én 2.0 – HVG Kiadói Rt. 2012

Én 2.0
+ 359 pont

Én 2.0

Dan Schawbel

HVG Kiadói Rt., 2012

Kötés: PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT , 310 oldal

Minőség: jó állapotú antikvár könyv

Leírás: megkímélt, szép állapotban

Kategória: Álláskeresés, karrierépítés, HR

Ez a könyv jelenleg nem elérhető nálunk. Előjegyzéssel értesítést kérhet, ha sikerül beszereznünk egy hasonló példányt. Az értesítő levél után Önnek meg kell rendelnie a könyvet.

Fülszöveg
Az Én 2.0 kézen fogva vezet minket az úton, melynek során személyes márkánkat felépíthetjük, fenntarthatjuk és karrierálmaink elérése érdekében alkalmazhatjuk. Akár pályát akarunk változtatni, akár állást keresünk vagy a munkahelyünkön szeretnénk előrébb jutni, Dan Schawbel, a személyes márka szakértője megmutatja a kiutat a közösségi média áthatolhatatlannak tűnő labirintusából. A könyv – a blogolás, a videós önéletrajz, és az olyan networking oldalak, mint a LinkedIn, a Facebook és a Twitter mellett – immár elengedhetetlen és a legkorszerűbb eszköze lett a saját márka kiépítésének és a karrierépítésnek.Dan Schawbel a Millennial Branding managing partnere, a Personal Branding című magazin kiadója és a személyes márka vezető szakértője. Online naplója, a Personalbrandingblog.com – melynek cikkeit olyan mérvadó amerikai portálok is átveszik, mint a Reuters és a Fox Business – napjaink legfontosabb karrierépítéssel kapcsolatos blogjainak egyike. Dan rendszeresen ír cikket a Wall Street Journal és a Metro US számára is, és ő a BusinessWeek legfiatalabb publicistája. Több mind 150 alkalommal tűnt fel az online és offline médiában, többek között a New York Times-ban, a Wall Street Journal-ban, a CBS-en, a Fox-on és az ABC-n.