Könyv – Matt Haig: Online stratégia kialakítása - nélkülözhetetlen útmutató az internetes kereskedelemhez – Alexandra Kiadó 2005

Online stratégia kialakítása - nélkülözhetetlen útmutató az internetes kereskedelemhez
+ 59 pont

Online stratégia kialakítása - nélkülözhetetlen útmutató az internetes kereskedelemhez

Matt Haig

Alexandra Kiadó, 2005

Kötés: papír / puha kötés (papír védőborítóval) , 152 oldal

Minőség: jó állapotú antikvár könyv

Leírás: megkímélt, szép állapotban

Kategória: Menedzsment, vezetési stratégiák

Ez a könyv jelenleg nem elérhető nálunk. Előjegyzéssel értesítést kérhet, ha sikerül beszereznünk egy hasonló példányt. Az értesítő levél után Önnek meg kell rendelnie a könyvet.

Fülszöveg
Nem kell zseninek lennünk, hogy rájöjjünk: az internetet többé nem hagyhatjuk figyelmen kívül. Az internetes kereskedelem úgy virágzik, mint még soha. Vállalatunk versenyképessé tételéhez elengedhetetlen egy online stratégia. Hogyan lássunk neki a stratégia kidolgozásának? Matt Haig mindent megmutat, amire szükségünk van a siker biztosítása érdekében. A könyvből megtudhatjuk: miként kell e-auditot készíteni; miként lehet hatalmas szállítói láncot felépíteni; miként tudunk a világ minden tájáról ügyfeleket vonzani; miként teremthetünk online márkát; miként egyesíthetjük online és offline tevékenységünket; miként használhatjuk hatékonyan a vírusos marketinget; miként kommunikáljunk ügyfeleinkkel. Mindenekfelett pedig megtudhatjuk, hogyan tehetjük az internetet az egyik legfontosabb marketingeszközünkké.