Könyv – Philip Kotler; Dipak C. Jain; Suvit Maesincee: Marketinglépések - Nyereséges növekedés és megújulás a 21. században – Park Kiadó 2003

Marketinglépések - Nyereséges növekedés és megújulás a 21. században
+ 59 pont

Marketinglépések - Nyereséges növekedés és megújulás a 21. században

Philip Kotler; Dipak C. Jain; Suvit Maesincee

Park Kiadó, 2003

Kötés: kemény kötés , 177 oldal

Minőség: jó állapotú antikvár könyv

Leírás: megkímélt, szép állapotban

Kategória: Marketing, reklám

Ez a könyv jelenleg nem elérhető nálunk. Előjegyzéssel értesítést kérhet, ha sikerül beszereznünk egy hasonló példányt. Az értesítő levél után Önnek meg kell rendelnie a könyvet.

Fülszöveg
"Végeredményben elmondhatjuk, hogy a piacok gyorsabban változnak, mint a marketing. Ezért a klasszikus marketingmodell - a jövő elvárásainak megfelelően - módosításra szorul. A marketinget elemeire kell bontani, újra kell értelmezni és kiterjeszteni. Nem sok sikerre számíthat az , aki a marketinget pusztán meglévő termékei forgalmának növelésére kívánja felhasználni. A vállalatoknak nagyobb figyelmet kell szentelniük arra, hogy milyen termékeket bocsássanak ki. A bölcs vállalatok elfogadják az igények felmérésére és kielégítésére összpontosító marketinget." Philip Kotler A könyvből megtudhatjuk, hogy milyen újításokra lesz szükség a marketing, s vele együtt a vevő- és technológiaközpontú piacokon működő vállalkozások háza táján. A szerzők szerint alapos átértékelésre szorul a vállalati stratégia, hiszen csak így biztosíthatók újabb és újabb értékek a vevők számára a hagyományos és virtuális piacon. A radikálisan új marketingkoncepció, a holisztikus marketing a vállalatokat, vevőket, és közreműködőket összekötő hálózatokra, illetve a közöttük zajló kommunikációra épül. Az új paradigma a hagyományos marketing bevált elemeit olyan digitális technikákkal ötvözi, amelyek segítségével az érintettek hosszú távú és jövedelmező kapcsolatot alakíthatnak ki egymással. A zavaros, nyugtalan időkben, amikor senki sem tudja, hol is tart a marketing , e gyakorlatias és elgondolkodtató könyv segítségét nyújthat egy olyan átfogó marketingstratégia kidolgozásához, amely minden szempontból megfelel a vevőközpontú gazdaság kihívásainak és lehetőségeinek.