Könyv – Rekettye Gábor: Az ár a marketingben – Műszaki Könyvkiadó 1999

Az ár a marketingben
+ 99 pont

Az ár a marketingben

Rekettye Gábor

Műszaki Könyvkiadó, 1999

Kötés: kemény kötés , 342 oldal

Minőség: jó állapotú antikvár könyv

Leírás: megkímélt, szép állapotban

Kategória: Marketing, reklám

Ez a könyv jelenleg nem elérhető nálunk. Előjegyzéssel értesítést kérhet, ha sikerül beszereznünk egy hasonló példányt. Az értesítő levél után Önnek meg kell rendelnie a könyvet.

Fülszöveg
A könyv az elméleti megalapozás mellett a gyakorlati szakemberek számára világos eligazítást ad az árak megállapítására és menedzselésére. A piaci ár meghatározása a fejlesztés kezdeti szakaszaiban, előrejelzése az életciklus egészére, az árrugalmasság vizsgálata - ezek mind olyan kérdések, amelyek a vállalkozások számára döntő jelentőségűek. Különös fontosságot ad a témának a küszöbön álló európai uniós csatlakozás. A könyv meghatározó alapmű, amelynek minden vállalati szakember - a vállalkozás méretétől függetlenül - könyvespolcán helye van.