Könyv – Edgar K. Geffroy: Csak egy dolog zavar: az ügyfél - A clienting felváltja a marketinget és forradalmasítja az értékesítést – Bole kft. 1998

Csak egy dolog zavar: az ügyfél - A clienting felváltja a marketinget és forradalmasítja az értékesítést
+ 199 pont

Csak egy dolog zavar: az ügyfél - A clienting felváltja a marketinget és forradalmasítja az értékesítést

Edgar K. Geffroy

Bole kft., 1998

Kötés: papír / puha kötés , 237 oldal

Minőség: jó állapotú antikvár könyv

Leírás: megkímélt, szép állapotban

Kategória: Kereskedelem, szolgáltatás

Ez a könyv jelenleg nem elérhető nálunk. Előjegyzéssel értesítést kérhet, ha sikerül beszereznünk egy hasonló példányt. Az értesítő levél után Önnek meg kell rendelnie a könyvet.

Fülszöveg
A vállalatoknak radikálisan változtatniuk kell gondolkodásmódjukon, hogy a jövőben új sikereket érhessenek el. Ám az új utakra térés egyben azt is jelenti, hogy kockázatokba is bocsátkoznak, mert a szóbajöhető lehetőségek sokasága áttekinthetetlenné vált. Egyszerűen megfeledkeznek arról, hogy észrevegyék az új esélyeket: az ügyfelet.