Könyv – Suzanne Bősze Irving: A marketingtervezés gyakorlati útmutatója – Geomédia Kiadói Rt. 2001

A marketingtervezés gyakorlati útmutatója
+ 99 pont

A marketingtervezés gyakorlati útmutatója

Suzanne Bősze Irving

Geomédia Kiadói Rt., 2001

Kötés: papír / puha kötés , 315 oldal

Minőség: jó állapotú antikvár könyv

Leírás: megkímélt, szép állapotban

Kategória: Marketing, reklám

Utolsó ismert ár: 990 Ft

Ez a könyv jelenleg nem elérhető nálunk. Előjegyzéssel értesítést kérhet, ha sikerül beszereznünk egy hasonló példányt. Az értesítő levél után Önnek meg kell rendelnie a könyvet.

Fülszöveg
sorozat: piac és elemzés Ajánljuk vállalkozóknak, akik meg akarnak ismerkedni a marketingtervezés elméletével és gyakorlatával, valamint kezdő és gyakorlott marketingszakembereknek. A marketinges szakemberek munkájának egyik legnehezebb és legtöbb erőfeszítést kívánó részterületes a marketingtervezés folyamata. Ennek sikeres megvalósításához sok rutinra és nagy gyakorlatra van szükség, és az egész vállalkozás sikere áll vagy bukik a marketingtervezés pontosságán. Új kötetünk ezt a munkát igyekszik megkönnyíteni.