Könyv – Gálik Mihály: Médiagazdaságtan – Aula Kiadó 2004

Médiagazdaságtan
+ 59 pont

Médiagazdaságtan

Gálik Mihály

Aula Kiadó, 2004

Kötés: papír / puha kötés , 454 oldal

Minőség: jó állapotú antikvár könyv

Leírás: megkímélt, szép állapotban

Kategória: Kereskedelem, szolgáltatás

Fülszöveg
A könyv a médiát termelő-szolgáltatóiparként vizsgálja, abba a társadalmi helyzetbe ágyazva, amelyben működik. A kötet első része a fogalmak meghatározásával, a médiapiac általános törvényszerűségeivel és a lappiacokkal foglalkozik, második része a rádiózást, a televíziózást és a médiapiacok várható fejlődési irányzatait elemzi, a harmadik pedig a digitális média, az információs technológiák területét, az új médiapiacokat is beleértve.

További példányok

Gálik Mihály további könyvei